نمایشگاه خوراکی دبی گلفود GulFood 2024

نمایشگاه خوراکی دبی گلفود GulFood 2024

گلفود Gulfood جایی که تجارت واقعی غذا اتفاق می افتد

فصل جدیدی در آینده غذای جهان در حال گشودن است. زمان نوآوری برای آینده ای پایدارتر، متفکرانه تر و روشن تر برای کل اکوسیستم غذا و نوشیدنی در سراسر جهان، فرا رسیده است.

بزرگترین رویداد سالانه تامین غذا و نوشیدنی حال حاضر جهان، ( سال گذشته نیز بزرگترین نسخه Gulfood تا به آن روز رقم خورد) امسال بیش از ۵هزار شرکت پیشرو گرد هم می آیند تا ۱۰۰هزار محصول جدید را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه خوراکی دبی گلفود GulFood 2024 از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند ۱۴۰۲ ( ۱۹ تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ ) در مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre برگزار می شود.

نمایشگاه خوراکی دبی گلفود GulFood 2024

سال 2024 محصولات و نوآوری ها در بیش از 1 میلیون فوت مربع نمایش داده می شوند، تا فرصت هایی ارزشمند برای ایجاد روابط، امضای قراردادها، راه اندازی محصولات و اعلام پیشرفت های جدید، فراهم نمایند.

 

Gulfood همچنین با مجموعه ای از بخشهای جنبی لذت بخش، سرگرم کننده و آموزشی، ترکیبی عالی از تجارت و تفریح را به ارمغان می آورد. مواردی مانند:

 

  • Top Table یک تجربه آشپزی با سرآشپزهای مشهور دارای ستاره میشلن.
  • Chef Talks مجموعه ای از کلاس های حرفه ای با سرشناسان آشپزی.
  • FemmeForwardمجموعه‌ای از داستان‌های الهام‌بخش از زنانی که صنعت را متحول کردند.
  • Gulfood Inspire، جایی که رهبران فکری، کارآفرینان و مفسران صنعت موضوعاتی مانند تجارت الکترونیک و ضایعات صفر را بررسی می‌کنند.

 

برنامه سال 2024 جوایز سبز گلفود را نیز در بر می گیرد، که شامل جوایز پایداری و امنیت غذایی، بهترین تجربیات سبز در صنعت غذا و نوشیدنی و همچنین بخش آشپز جوان می باشد.

 

علاوه بر این، در Food Verse، بازدیدکنندگان در کارگاه‌هایی با متخصصان بلاک چین، فناوری عمیق، NFT و رمزنگاری، کاربردهای واقعی متاورس را تجربه خواهند کرد و همگی دانش خود را در مورد روندهای فناوری که راه را برای نوآوری‌های آینده صنعت هموار می‌کند، به اشتراک می‌گذارند.

 

شرکت‌کنندگان سالهای قبل باید توجه داشته باشند که برای سال 2024، دسته‌های مرتبط با شیرینی‌پزی از Gulfood به ISM، رویداد پیشرو شیرینی و تنقلات منطقه، که اواخر سال در دبی نیز برگزار می‌شود، انتقال داده شده است.

برای تهیه بلیتهای شرکت در نمایشگاه و همچنین رزرو تور و هتل ( به ویژه هتل های لوکس در نزدیکترین فاصله با نمایشگاه ) با ما در ارتباط باشید.

سفارش خدمات: