نمایشگاه صنعت تولید خوراکی دبی Gulfood Manufacturing exhibition Dubai

نمایشگاه صنعت تولید خوراکی دبی Gulfood Manufacturing exhibition Dubai

نمایشگاه صنعت تولید خوراکی دبی Gulfood Manufacturing exhibition Dubai جایی است اوج تکامل صنعت تولید غذا و نوشیدنی در جهان به نمایش در می آید و مقصدی تعیین کننده برای کسانی است که به دنبال تسریع پذیرش فناوری و بهبود کارایی و بهره وری برای رویارویی با چالش های جدید هستند.

این نمایشگاه ویترین جامعی از راه حل های حرفه ای و مدرن را به متخصصان این صنعت ارائه می دهد. در خط مقدم صنعت بمانید و فرصتی عالی برای شبکه سازی، ایجاد مشارکت های جهانی جدید، اعلام محصولات نوآورانه، معاملات، همکاری ها و امضاهای جدید به دست آورید.

از ۱۶ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ( 7 تا 9 نوامبر 2023 ) در مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre برای مهم ترین گردهمایی در نوع خود در منطقه خاور میانه آفریقا و جنوب آسیا (MEASA )به ما بپیوندید.

نمایشگاه صنعت تولید خوراکی دبی Gulfood Manufacturing exhibition Dubai

نمایشگاه صنعت تولید خوراکی دبی Gulfood Manufacturing exhibition Dubai  شامل بخشهای مختلفی از جمله بسته بندی، زنجیره تولید و توزیع، مواد اولیه، فرآوری، کنترل و اتوماسیون می باشد.

دیگر نمایشگاه های مرتبط و همزمان

همزمان با نمایشگاه صنعت تولید خوراکی دبی Gulfood Manufacturing exhibition Dubai نمایشگاه های دیگری نیز برای فعالان صنعت خوراکی در همین مکان برگزار می شود که شامل نمایشگا های زیر می باشد:

نمایشگاه ISM Middle East بزرگترین نمایشگاه تجاری منطقه برای شیرینی و تنقلات

نمایشگاه ISM Middle East بزرگترین نمایشگاه تجاری منطقه برای شیرینی و تنقلات است.

ISM خاورمیانه به عنوان پلتفرم پیشرو در منطقه، بازدیدکنندگان را با تأثیرگذارترین برندهای این صنعت مرتبط می‌کند و فرصتی برای کشف جدیدترین محصولات و نوآوری‌ها فراهم می‌کند.

نمایشگاه امسال با تمرکز ویژه بر محصولات کاکائو، شکلات و شکلات، شیرینی و دسر، اسنک، بستنی، و محصولات خرما و خرما، بزرگتر و بهتر از همیشه خواهد بود.

چه بخواهید شبکه خود را گسترش دهید، نام تجاری خود را ایجاد کنید، یا دایره تجارت خود را در منطقه خاور میانه و شمال آفریقا MENA گسترش دهید، خاورمیانه ISM مکان مناسبی است.

فستیوال غذاهای تخصصی The Speciality Food Festival – Dubai 2023 به عنوان تنها نمایشگاه تجاری  طعمها و غذاهای منحصر به فرد در منطقه MENA است. ویترینی انحصاری از بهترین ها در غذاهای خوب، مواد اولیه عجیب و غریب، اکتشافات هنرمندانه، و برندهای دستچین شده، که هر کدام دارای داستان های گیرا از میراث و رویکردهای منحصر به فرد در استفاده از محصولات خود، سرآشپزان جذاب، رستوران داران، هتلداران، متخصصان خدمات غذایی و خرده فروشان هستند.

این نمایش بی‌رقیب، گرایش‌های گوناگون را گرد هم می آورد و پرطرفدارترین محصولات این صنعت را که در بخش‌های زیر برای فستیوال امسال طبقه بندی شده اند را به نمایش می گذارد:

تلفیق هنر و طعم Artisan & Gourmet، وگان و گیاهی، خدمات غذایی و پذیرایی  Horeca، ارگانیک ، سلامت و تندرستی، و نوشیدنی‌های ویژه

این فستیوال تضمین می‌کند بازدیدکنندگان الهام‌گرفته و غنی شده با دانش جدید آن را ترک کنند.

برای تهیه بلیتهای شرکت در نمایشگاه و همچنین رزرو تور و هتل ( به ویژه هتل های لوکس در نزدیکترین فاصله با نمایشگاه ) با ما در ارتباط باشید.

سفارش خدمات: